Zdrowa i pyszna ryba w curry z warzywami

SKŁADNIKI:

· warzywa mrożone 1 paczka (fasolka szparagowa (pół paczki samej fasolki), brokuł, papryka, kalafior,- akurat takie kupiłam, możesz dać inne.

· Pędy bambusa – opcjonalnie – pół puszki

· 1 duża cebula

· 2 ząbki czosnku (nie musisz dodawać jak nie lubisz)

· Łyżeczka oleju rzepakowego do smażenia

· 2 filety z soli lub mintaja (mrożone)

· 2 łyżki przyprawy curry

· 300g (duży kubek) jogurtu naturalnego

· sól, pieprz, ostra lub słodka papryka

PRZYGOTOWANIE:

Warzywa duszę na patelni z łyżeczką oleju rzepakowego, pod przykryciem, razem z cebulą i czosnkiem (niemal jak na parze J ) aż do stanu al dente. Dolewam trochę wody i wrzucam pokrojoną w dużą kostkę rybę. ). Dosypuję przyprawę curry i inne przyprawy. Duszę pod przykryciem aż ryba będzie miękka (10-15 minut). 

Gdy warzywa się uduszą, wyłączam ogień, delikatnie wlewam jogurt (już nie gotuję, inaczej jogurt by się ściął, oddzielił od wody). Mieszam i gotowe :) 
Można jeść samo (jak gulasz), jeśli unikamy węglowodanów albo z brązowym ryżem.

Smacznego :)



Ewa Trusewicz

Dietetyk z wykształcenia oraz przede wszystkim z powołania. Zainteresowanie psychologią przekształciło się w Dietcoaching. Skupiam się na indywidualności podopiecznego. Każdy z nas jest inny i dlatego żywienie powinno być podporządkowane wszelkim aspektom życia człowieka. Chora na chorobę tarczycy Hashimoto pomaga innym chorym.


Copyrights © 2014 www.dietaifitness.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.