P1010164bb

Curry nie curry – szybkie danie z mlekiem kokosowym

Tajska kuchnia jest jedną z moich ulubionych. Mleko kokosowe w wydaniu pikantnym uwielbiam. Zrobienie dobrego zielonego czy czerwonego curry zajmuje troszkę czasu. Po pierwsze go nie miałam, po drugie mi się nie chciało ;) Także pełna improwizacja, ale mojemu facetowi tak smakowało, że zjadł 2 porcje!

Składniki na 2 porcje:
- pierś z kurczaka (duża połówka, ok 160g)
- łyżeczka oleju kokosowego
- duża cukinia (ok 400 g)
- 200 ml mleka kokosowego
- papryka ostra mielona do smaku
- imbir mielony – pół łyżeczki
- sól
 
Przygotowanie:
Umyte i pokrojone w kostkę, posolone piersi z kurczaka (ale może być też inne mięso a nawet ryba) smażymy na oleju kokosowym do zarumienienia. Dodajemy pokrojoną w półplastry cukinię i dusimy do miękkości pod przykryciem. Dodajemy mleka kokosowego, papryki, imbiru, mieszamy i gotowe! Pycha! A tylko ok 15 minut!


Ewa Trusewicz

Dietetyk z wykształcenia oraz przede wszystkim z powołania. Zainteresowanie psychologią przekształciło się w Dietcoaching. Skupiam się na indywidualności podopiecznego. Każdy z nas jest inny i dlatego żywienie powinno być podporządkowane wszelkim aspektom życia człowieka. Chora na chorobę tarczycy Hashimoto pomaga innym chorym.


Copyrights © 2014 www.dietaifitness.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.